Gaziantep'te bir akaryakıt tankerin içerisine gizlenmiş 1.5 ton esrar ele geçirildi.
Bir ihbarı değerlendiren Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, Gaziantep-Şanlıurfa otoyolu doğu gişesinde plakası açıklanmayan bir akaryakıt tankerini durdurdu. Araçtaki aramada 1 ton 452 kilogram esrar bulundu.
Bu arada, akaryakıt tankerini takip eden ve olayla bağlantılı olduğu ileri sürülen otomobildeki 5 kişi ile kamyon sürücüsü gözaltına alındı.
İl Emniyet Müdürlüğündeki işlemleri tamamlanan şüpheliler adliyeye sevk edildi.
Diyarbakır'dan getirilen uyuşturucunun piyasa değerinin yaklaşık 5 milyon TL olduğu belirtildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.09.17 15:11