GAZİANTEP Emniyet Müdürü Ömer Aydın, nüfusu hızla artan kentte 4 yeni polis karakolunun yapılacağını söyledi. Aydın, yaz mevsiminde park ve mesire alanlarında olası suçların önlenmesi amacıyla da bisikletli 'Martı' timlerinin görev yapacağını ifade etti.
Emniyet Müdürü Ömer Aydın, Şahinbey İlçe Emniyet Müdürlüğü tarafından düzenlenen 'Huzur' toplantısına katıldı. Şahinbey ilçesinde görevli mahalle muhtarları, okul müdürleri, cami imamları ve vatandaşların katıldığı toplantıda, Emniyet Müdürü Ömer Aydın şikayet ve talepleri dinledi.
Daha hızlı hizmet yapmak, suç ve suçlularla mücadele için huzur toplantılarını yapma kararı aldıklarını ifade eden Ömer Aydın, Gaziantep'in nüfusunun sürekli arttığına değindi. Hızlı nüfus artışının polis teşkilatını suça ve suçluya müdahale için önlemler almaya yönelttiğini anlatan Aydın şöyle konuştu:
"Yaptığımız çalışmalar sonucunda Gaziantep'in nüfusunun çok hızlı arttığını tespit ettik ve bu hızlı artışla birlikte artan olayların önüne geçmek için projeler başlattık. BU kapsamda, 'Gaziantep Büyüyor, Emniyet Güçleniyor' projesini hayata geçirdik. Bu proje ile şehirde Karataş, Merveşehir, İbrahimli ve kent merkezinde karakol yapmak için belediyelerle temas kurduk. Şu anda 4 yeni karakolun arsaları belediyeler tarafından tahsis edildi. Bu yıl içerisinde bu karakolların teslim edilmesini düşünüyoruz. Bununla birlikte iş adamlarımızla bir araya geldiğimiz toplantıda teşkilatımıza yeni araç tahsisinin yapılmasını sağladık. Bu sayede olaylara ulaşımımız daha hızlı olacak. Yine 'Martı' olarak adlandırdığımız bisikletli ekipleri kuruyoruz. Bu ekiplerimiz özelikle yaz aylarının gelmesiyle park ve bahçelerde görev yaparak insanların huzur içinde piknik yapmalarını sağlayacak. Emniyet Müdürlüğü olarak şehrimizde huzur ve barış ortamının sağlanması konusunda elimizden geleni yapıyoruz. Bundan sonrada birçok proje ile Gaziantep'in geleceğine güvenle bakmasını sağlayacağız."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.04.25 18:09