Süper Lig'de oynanan ve Galatasaray'ın Beşiktaş'a 1-0 mağlup olarak şampiyonluk yolunda büyük darbe aldığı mücadelenin sonunda Sarı - Kırımızılı taraftarlar, yönetimi protesto ettiler.
"Yönetim istifa" diye bağıran taraftarlar maç çıkışı Galatasaray Kulübü 2. Başkanı Cengiz Özyalçın'ı da protesto ettiler.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2017.02.27 22:46