Galatasaraylı futbolcular, Slovenya'da kamp yapılan otelin önündeki gölde yüzerek stress attı.
Yeni sezon hazırlıklarını Bled'de sabah ve akşam yaptığı çift çalışma ile sürdüren Sarı-kırmızılı ekipte futbolcular, antrenmanlardan sonra kendilerine kamp yapılan otelin önündeki serin sulara bıraktı. Futbolcular, yoğun çalışmaların ardından gölde dinlenmiş oldu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.24 06:20