Geçen ay Abdurrahim Albayrak'tan gelen 5 milyon Euro'yu futbolcularına dağıtan Galatasaray yönetimi şimdi yeni kaynak arıyor.
Galatasaray'daki maaş krizinde ikinci perde yaşanıyor. Ligde şampiyonluğa ulaşan sarı-kırmızılı takıma Nisan ve Mayıs ayında ödeme yapılmamıştı. 2. Başkan Abdurrahim Albayrak, Temmuz ayında futbolcuların hesabına 5 milyon Euro geçmişti.
Ancak Ağustos itibarıyla futbol takımına biriken borcun toplam 10 milyon Euro olduğu ortaya çıktı. Sarı-kırmızılı yöneticiler harıl harıl kredi ararken, futbolcular yine geçmiş dönemlerde olduğu gibi senet karşılığında UEFA'ya gönderilen borçsuzluk kağıdına imza atıyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.08.08 09:28