Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'in 36. haftasında yarın MKE Ankaragücü ile deplasmanda oynayacağı maçın hazırlıklarını bugün yaptığı antrenmanla tamamladı.
Florya Metin Oktay Tesisleri'nde dinamik ısınmayla başlayan idman, üç grup halinde 8'e 2 pas çalışmasıyla devam etti.
Teknik Direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenman, taktik çalışmayla sona erdi. Galatasaray, MKE Ankaragücü maçı için bugün saat 17.00'de Ankara'ya gidecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2023.05.29 16:07