Sarı-kırmızılılar Fenerbahçe kalesine 3 şut göndererek bu sezonun en kötü rakamıyla yüzleşti.
Galatasaray, 0-0'lık Fenerbahçe maçında rakip kaleye yalnızca 3 şut çekti ve bu sezon Süper Lig'de en az şut çektiği maçını oynadı. Sadece Selçuk İnan kaleyi bulurken; Sneijder ve Bilal'in şutları ise farklı şekilde auta çıktı. F.Bahçe ise 4'ü isabetli 18 şuttan gol bulamadı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.04.14 10:55