Galatasaray'da Felipe Melo'nun ardından iki ayrılık daha geliyor...
Galatasaray Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu kafasındaki takımı büyük ölçüde belirledi. TFF'nin "28" olarak koyduğu sınır karşısında 26 oyuncuyla sezona girmeyi planlayan Hamzaoğlu, altyapıdan 2 ismi de A Takım havasını solumaları adına TFF'ye bildirecek.
Sabah'ın verdiği habere göre Melo'nun İnter'e gitmesi artık an meselesi, Telles iyi bir teklif geldiği anda satılacak ve Dzemaili de gönderilecekler listesinde yer alıyor.
Haberde, yeni transfer yapılmazsa Hamza Hamzaoğlu'nun bu oyuncu grubuyla yola devam edeceğinin de altı çizildi.. Ancak kale, savunma, orta saha ve hücuma takviyeler gerçekleşirse Alperen, Koray ve Sercan gibi oyuncular forma şansı bulabilecekleri takımlara kiralanacaklar.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2015.08.04 10:19