Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'de yaptığı son 4 maçta 3 kez penaltı kazandı..
Sarı-kırmızılı ekip, ligin 22. haftasındaki Trabzonspor, 24. haftadaki Medipol Başakşehir maçlarının ardından 25. haftadaki Gençlerbirliği müsabakasında da penaltı atışı kullandı.
Kazanılan penaltıları kullanan Selçuk İnan, 3 atışı da gole çevirdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.13 19:45