G.Saray Yönetim Kurulu Üyesi Semih Haznedaroğlu, "Kocaman G.Birliği maçı sonrası G.Saray'ı hedef alarak iki büyük hata yaptı" dedi.
G.BİRLİĞİ yenilgisi sonrası G.Saray'a yüklenen F.Bahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman'a yanıt geldi. G.Saray eski 2. başkanı ve yönetim kurulu üyesi Semih Haznedaroğlu, Hürriyet aracılığı ile Kocaman'a şu yanıtı verdi: "Kocaman iki büyük hata yaptı. Fenerbahçe'nin şansı var ama kendisi lige havlu atmış görüntüsü verdi. G.Saray'ın saha içi performansı ile F.Bahçe'ye izin vermeyeceğini düşünmesi doğal. Ancak 'saha dışı' sözü maksadını aşan bir söz oldu.
Kocaman ne demişti?
"Galatasaray'ın son 2 sezondaki bu gücüyle saha içi ve dışında 7 puanlık farkı kapattıracağını düşünmüyorum."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.23 06:57