Teknik direktör Metin Diyadin yönetiminde çalışmalarını sürdüren Gençlerbirliği Rumen takımı Viitorul Costanta ile yapacağı hazırlık maçının ardından ilk etap kampını tamamlayacak.
Gençlerbirliği, Bolu'da gerçekleştirdiği yeni sezon hazırlıklarının ilk bölümünü yarın yapacağı hazırlık maçıyla tamamlayacak.
Başkent ekibi, yarın saat 17.30'da Rumen takımı Viitorul Costanta ile bir hazırlık maçı yapacak. Bu karşılaşmanın ardından kampın ilk bölümü sona erecek.
Gençlerbirliği, yeni sezon hazırlıklarının ikinci bölümü için 14 Temmuz Pazar günü Avusturya'ya gidecek.
Öte yandan, başkent ekibine transfer olan defans oyuncusu Sedat Bayrak kampa katılarak, hafif koşu yaptı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.09 20:26