Yozgat'ta amatör küme maçında çıkan kavgada 5 futbolcu yaralandı.
Yozgat'ın Sarıkaya ilçesinde oynanan U 19 il şampiyonluğu final maçında Sarıkaya Belediyespor ile Yozgat Gençlerbirliği karşı karşıya geldi. Galip gelmesi durumunda Sarıkaya Belediyespor, beraberlik ve galip gelme durumunda ise Yozgat Gençlerbirliği il şampiyonu olacaktı. Çekişmeli geçen maç 2-2 berabere sonuçlanınca Yozgat Gençlerbirliği'nin il şampiyonu olmasını hazmedemeyen Sarıkaya Belediyespor taraftarı sahaya inerek Yozgat Gençlerbirliği futbolcularına saldırdı. Çıkan kavgada 5 futbolcu yaralandı, bir futbolcu ise baygınlık geçirdi. Yaralanan futbolcular ambulansla Sarıkaya Devlet Hastanesine kaldırılırken, polis biber gazı sıkarak kavgayı ayırmaya çalıştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.02.26 17:46