BEŞİKTAŞ'IN Mali İşler'den Sorumlu Yöneticisi Berk Hacıüzeller, futbolcuların kulüpten alacağı bulunmadığını söyledi.
Hacıgüzeller, "Futbolda rekabet saha içinde olduğu kadar mali anlamda da söz konusu. Futbolcuların sadece 2017 Aralık ayından alacakları vardı. Yaklaşık 9 milyon Euro'luk ödeme ile aylık ücret, prim, puan başı ne varsa yatırdık. 2-3 aydır para almadıkları iddiası zaten doğru değildi. Tek kuruş borcumuz yok" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.01.24 00:30