Sezonu namağlup tamamlayan Filenin Timsahları akşam saatlerinde yemekte bir araya geldi.
Bu sezon oynadığı karşılaşmaların tamamını kazanan Filenin Timsahları 15-17 Mart tarihlerinde Ankara'da oynanacak olan yarı finaller öncesi Bademli de bulunan Cafeman Balıkçısı'nda bir araya geldi.
Yemekte Başkan Ali Ay, eşi Hediye Ay, Amatör Şubelerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Sezer Sezgin ve Genel Müdür Erhan Başoğlu'da vardı.
Başkan Ali Ay, sezonu namağlup tamamlayan oyuncularımızı tek tek tebrik etti ve Ankara'dan şampiyonlukla dönmelerini arzuladığını ifade etti.
Yenilen yemeğin ardından Cafeman Balıkçılık sahiplerine Voleybol takımının imzaladığı formaları Ali Ay ve takım kaptan Bahar Ekinci tarafından takdim edildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.10 08:36