Londra Olimpiyatları'nda mücadele eden A Milli Kadın Voleybol Takımı, ABD karşısında çeyrek final mücadelesi verecek.
A Milli Kadın Voleybol Takımı, Londra Olimpiyatları'nda yarın ABD ile karşılaşacak.
Mücadele ettiği B Grubu'nda oynadığı 4 maçta 2 galibiyet alan ''Filenin Sultanları'', grubun namağlup lideri ABD karşısında çeyrek finale çıkmak için mücadele verecek.
Türkiye-ABD karşılaşması, Earls Court'da TSİ 22.00'de başlayacak. Milli takımın bulunduğu B Grubu'nda ayrıca Brezilya-Sırbistan ve Güney Kore-Çin maçları oynanacak.
-Çeyrek final hesapları-
İlk dört takımın çeyrek finale çıkacağı B Grubu'nda son maçlar oldukça heyecanlı geçecek.
ABD 12 puanla grubu lider tamamlamayı garantilerken, 7'şer puanları bulunan 2 ve 3. sıradaki Çin ile Güney Kore birbirleriyle karşılaşacak.
6 puanı bulunan milli takım ise ABD karşısında kazanması durumunda çeyrek final biletini alacak. Milliler, kazanamamaları halinde Brezilya'nın, henüz galibiyeti olmayan Sırbistan'a yenilmesini bekleyecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.08.04 12:48