A Milli Kadın Voleybol Takımı, Dünya Kupası B grubu ikinci maçında Güney Kore'yi 3-0 yendi.
A Milli Kadın Voleybol Takımı, Dünya Kupası B grubu ikinci maçında Güney Kore'yi 3-0 yendi.
Voleybolcularımız, 3. maçında yarın 18.30'da Dominik Cumhuriyeti ile karşılaşacak.
Turnuvada gruplarını ilk 4 sırada bitiren ekipler adını bir üst tura yazdıracak. B Grubu'nda Dominik Cumhuriyeti birinci, Polonya ikinci, Tayland üçüncü, Türkiye dördüncü, Hırvatistan beşinci, Güney Kore altıncı sırada yer alıyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.09.27 16:30