Filenin Sultanları, Dünya Kadınlar Grand Prix Finalleri'nde ev sahibi Japonya'ya mağlup oldu.
A Milli Bayan Voleybol Takımımız tarihinde ikinci defa katıldığı FIVB Dünya Grand Prix'inde Japonya'ya 3-0 yenildi.
Tokyo'da düzenlenen şampiyonada evsahibi Japonya maçın setlerini 25-13, 25-17 ve 25-17 kazandı.
Milliler, yarın(22 Ağustos) Rusya ile TSİ 06.20'de üçüncü maçını oynayacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.08.21 15:24