TÜBİTAK Başkan Yardımcısı Doç. Dr. Necati Demir, üniversite ve kamu Ar-Ge merkezlerindeki araştırmacılara yönelik yeni bir destek programı başlattıklarını bildirdi.
TÜBİTAK Başkan Yardımcısı Doç. Dr. Necati Demir, üniversite ve kamu Ar-Ge merkezlerindeki araştırmacılara yönelik yeni bir destek programı başlattıklarını bildirdi. Demir, dışa bağımlılığı azaltacak ve uluslararası alanda rekabet edebilecek ürünlerin geliştirilmesi amacıyla kurumun 200 bin liraya kadar Ar-Ge desteği vereceğini belirtti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Ekonomi, 2013.09.09 05:50