Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, bir süredir gündemlerinde olan Ronaldinho konusuna açıklık getirdi.
Bir süredir Beşiktaş'ın gündeminde olan ancak transferi tamamlanamayan Ronaldinho ile ilgili Beşitkaş kanadından yeni bir açıklama geldi.
AA'nın haberine göre Başkan Fikret Orman, "Kulübü, Ronaldinho'yu devre arasına kadar bırakmama kararı aldı. O gün şartlar oluşursa yine konuşuruz. Bu, taraftarımıza verilmiş bir umut değildir. Biz mantık içinde hareket edeceğiz." dedi.
Beşiktaş, yaz transfer dönemi boyunca Ronaldinho için girişimlerde bulunmuş ancak başarılı olamamıştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.05 16:08