Osmangazi'yi Anma ve Bursa'nın Fethi'nin 686'ncı yıldönümü nedeniyle yapılan yürüyüşte huysuzlanan atlar ortaladığı bir birine kattı.
Bursa Doğan Haber Ajansı'ndan Selahattin Budakoğlu'nun haberine göre, iki binicinin yaralandığı kaza nedeniyle panik yaşandı. Osmangazi'yi Anma ve Bursa'nın Fethi'nin 686'ncı yıldönümü nedeniyle 'Fetih Yürüyüşü' adı verilen etkinlik, bugün saat 16.00'da Tophane Meydanı'nda başladı. Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar ve diğer ilçe belediye başkanları ile çok sayıda vatandaşın katıldığı yürüyüşe fetihi canlandırmak için bazı dernek temsilcileri bindikleri atlarla geldi.
Cumhuriyet Caddesi'ne kadar gelen kortejde aşırı kalabalıktan huysuzlanan bazı atlar şaha kalkarak diğer atların üzerine çıkınca izdiham oldu. Bu sırada iki atın altında kalan isimleri öğrenilemeyen iki binici hafif yaralandı. Huysuzlanan atlar görevliler tarafından güçlükle sakinleştirildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.04.07 19:18