Fenerbahçe'yi kupanın dışına iten Fethiyesporlu futbolcuların 'Yüce Atatürk' yazılı tişörtleriyle ilgili, kulüp yöneticisinden kısa bir değerlendirme geldi.
Fenerbahçe ile Fethiyespor arasında oynanan maçın sonucu kadar konuşulan bir diğer konu da, konuk takım oyuncularının maç öncesi giydikleri tişörtlerdi.
Fethiyesporlu futbolcular, maç öncesindeki seremoniye "Yüce Atatürk" yazılı tişörtlerle çıktı.
Maçın ardından açıklama yapan Fethiyesporlu yönetici Özkan Özcan Güneş de, konuyla ilgili, "Mesaj gideceği yere gitmiştir" açıklamasında bulundu.
Fethiyesporlu 11 futbolcu, her tişörtte bir harfin yer aldığı ve yan yana gelince "Yüce Atatürk" yazısını oluşturan tişörtlerle sahaya çıktı.
Bu tişörtlerle seremoniye katılan ve İstiklal Marşı'nı okuyan futbolcular, taraftarlardan da büyük alkış alırken, sosyal medyada da destek mesajları yera ldı.
Tişörtlerle ilgili bir açıklama yapan Fethiyespor yöneticisi Özkan Özcan Güneş, böyle hareketi yaparken izin verilmeyeceğini bildikleri için izin almadıklarını söyledi. Güneş kendisine ısrarla sorulan "Neden böyle bir karar aldınız?" sorularına ise, "Mesej gideceği yere gitmiştir" şeklinde cevap verdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.05 07:12