Fenerbahçe, milli arada çalışmalarını iki günlük iznin ardından sürdürdü. Sarı-lacivertli takımda sakat oyuncuların takıma dönmesi sevinç yarattı.
Akşam 19:00'da başlayan idmanda sakatlıkları bulunan Hasan Ali, Moses ve Rodrigues takımla çalışmalara başladılar.
İki günün ardından takım toplandı. U-19'dan Muhammed Gümüşkaya ile U-21'den Altay Bayındır ve Murat Sağlam takıma katıldı.
Fenerbahçe'de sekiz futbolcu ise milli takımda bulunuyorlar.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2019.10.14 20:05