Vaslui'nin Başkanı Adrian Porumboiu, Fenerbahçe taraftarını kızdıracak sözler söyledi.
Vaslui Başkanı Porumboiu "Romanya'daki maçta Fenerbahçe taraftarını istemiyoruz" dedi.
F.Bahçe'nin adının şikeden temizlenemediğini öne sürüp yarınki maçın oynanmaması gerektiğini savunan Vaslui Başkanı Adrian Porumboiu, yine kızdırdı. Porumboiu, "Romanya'daki maçta Fenerbahçe taraftarını istemiyoruz" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.07.31 11:18