Sarı lacivertli ekibin hocası, Şampiyonlar Ligi rövanşında hücum futbolu oynatacak.
Fenerbahçe teknik direktörü Vitor Pereira, Şampiyonlar Ligi rövanş maçında Shakhtar Donetsk maçının taktiğini hazırladı.
Sabah'ın haberine göre savunma yaparak turu geçemeyeceklerine inanan Pereira, "İlk maçta olduğu gibi korkmadan rakibin üzerine gideceğiz. Gol atıp onları alt etmek istiyoruz. Savunarak asla kazanamayız. Sadece kaderimize razı oluruz. Cesur olacağız ve kaderimizi kendimiz belirleyeceğiz. Maç bittiğinde sonuç ne olursa olsun hepimiz gururla 'Kazanmak için cesurca savaştık' diyebiliyorsak kazanmış sayılırız. Benim anlayışımda bu var." ifadelerini kullandı.
Pereira'nın çarşamba günü oynanacak maçta Mehmet Topal'ın yerine Raul Meireles'e görev vermesi bekleniyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2015.08.03 10:03