Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, sarı-lacıvertli takımın yarın Şampiyonlar Ligi'ndeki kuraya katılacağını söyledi.
Fenerbahçe, UEFA'nın verdiği 2 yıl Avrupa kupalarından men cezasının yürütmesinin CAS tarafından durdurulduğunu açıkladı. Şampiyonlar Ligi'nde yarınki kura çekimine katılacaklarını belirten kulüp Başkanı Aziz Yıldırım, "Kurayla birlikte yolumuza devam edeceğiz, hayırlı olsun" dedi.
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, UEFA'nın verdiği 2 yıllık Avrupa'dan men kararıyla ilgili açıklama yaptı.
Aziz Yıldırım, sarı-lacıvertli takımın yarın Şampiyonlar Ligi'ndeki kuraya katılacağını söyledi.
Yıldırım, "Fenerbahçe Futbol Takımı, bu yıl Şampiyonlar Ligi'nde yarın başlayacak kurayla beraber yoluna devam edecektir. Fenerbahçe camiasına hayırlı olsun" dedi.
Fenerbahçe'den Borsa'ya yapılan açıklamada ise şöyle denildi: "UEFA Tahkim Kurulu'nun Kulübümüzün 2 yıl süreyle UEFA müsabakalarından men yönündeki kararın yürütmesi CAS tarafından durdurulmuştur."
UEFA Tahkim Kurulu, Fenerbahçe'ye 2 yıl Avrupa kupalarına katılmama cezası vermişti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.18 14:28