Fenerbahçe Kulübü, süreç hakkında nihai karara varabilmek için 24 Ocak'ta Yönetim Kurulu toplantısı yapılmasına karar verdi.
Aziz Yıldırım başkanlığında Şükrü Saracoğlu Stadı'nda toplanan Fenerbahçe yönetiminin kritik toplantısı yaklaşık 1 buçuk saatin ardından sona erdi.
Toplantının ardından sarı-lacivertli kulübün resmi internet sitesi aracılığıyla yazılı bir açıklama yayımlandı.
Açıklamada, "Öncelikle Başkanımız Sayın Aziz Yıldırım'a verdiğiniz eşsiz destekten dolayı Divan ve Kongre Üyelerimize, Büyük Fenerbahçe taraftarına, ülkemizin dört bir yanından mesafe gözetmeksizin büyük katkı sağlayan derneklerimize, renk ve rekabet ayrımı gözetmeksizin Aziz Yıldırım'a destek olan, başta Beşiktaş olmak üzere Galatasaray ve diğer kulüp taraftarlarına, bu kadar yüksek ve öngörülemez katılıma rağmen, bu buluşmanın herhangi bir olumsuzluk yaşanmaksızın tamamlanması için azami gayret gösteren tüm yetkilileri teşekkürlerimizi ve şükranlarımızı bildiririz.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.22 18:41