Fenerbahçe'de, Gençlerbirliği maçı sonrasında koridorda kavga yaşandığı öğrenildi
Fenerbahçe, Gençlerbirliği deplasmanında 2-0 yenilip, şampiyonluk yolunda çok ağır bir darbe yerken, futbolcuların da sinirleri bozuldu.
ARAYA KUYT GİRDİ
19 Mayıs Stadı'nda oynanan karşılaşmanın bitiş düdüğü ile birlikte sarı-Lacivertli oyuncular adeta yıkıldı. Soyunma odasına doğru yürürken de Raul Meireles ile Moussa Sow arasında kavga çıktı. İki oyuncu karşılıklı olarak küfürleşirken araya Dirk Kuyt girdi.
KAVGA SOYUNMA ODASINDA DEVAM ETTİ
Ancak tartışma koridorlarda ve soyunma odasında da devam etti. Sow'un, Meireles'e "Neden pas vermiyorsun, kendine oynuyorsun" diye eleştiri yapması üzerine Portekizli oyuncunun da buna sert karşılık vermesi sonucu kavga çıktığı ifade edildi. Olayın büyümesini araya giren teknik heyet ve yöneticilerin önlediği bildirildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.22 10:20