Fenerbahçe zorlu günleri geride bırakmak için hamleler yaparken, iki futbolcunun daha kadro dışı kaldığı öne sürüldü.
Fenerbahçe zorlu bir süreçten geçerken, Volkan Demirel, Aatif Chahechouhe ve Nabil Dirar'ın kado dışı kalması şok etkisi yaratırken, sarı-lacivertli takımda yeni gelişmelerin olduğu iddia edildi.
Gazeteci ve spor yorumcusu Ferudun Niğdelioğlu, sarı-lacivertli takımda iki futbolcunun daha kadro dışı bırakıldığını öne sürdü.
Sarı-lacivertli takımla ilgili bu iddiayı ortaya atan Niğdelioğlu, "Uygar Mert Zeybek ve Serhat Kot kadro dışı kalmış" ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.10.19 12:38