Karşılaşmayı 3-0 gibi net bir skor ile kazanan Fenerbahçe, 4 Mart'ta oynanacak olan rövanş için avantaj sağlayan taraf oldu. Tribünlerde ise Aziz Yıldırım'a destek geldi.
SALON: Başkent Ankara
HAKEMLER: Erginay Aysım-Ünal İbrahim
SETLER: 25-14,25-14,8-25
SÜRE: 62 Dakika
VOLEYBOLDA Teledünya Bayanlar Süper Kupa çeyrek final ilk maçında Fenerbahçe, deplasmanda karşılaştığı İlbank'ı 3-0 mağlup etti.
Ankara Başkent Voleybol Salonu'nda oynanan maçta Fenerbahçe, 25-14, 25-14 ve 25-8'lik set sayılarıyla rakibi İlbank'ı 3-0 yendi. Sarı lacivertli takım, 4 Mart'ta oynanacak rövanş için avantaj sağlayan taraf oldu.
Bu arada karşılaşmayı izlemeye gelen bir grup Fenerbahçeli taraftar, sarı lacivertli kulübün başkanı Aziz Yıldırım'a destek sloganları attı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.30 20:42