Fenerbahçe, resmi internet sitesi aracılığıyla bu akşam saat 19.07'de Çağlayan Adliyesi önünde toplanma çağrısı yaptı.
Fenerbahçe'den yapılan açıklama şöyle;
İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından, ülke çapında yürütülen "Şikede Kumpas" soruşturmasının takipçisi olmak, 5 yıl önce Fenerbahçemize karşı yapılan Şike Kumpası kapsamında, kulübümüzü iftira ve yalanlarla karalamaya çalışan, 3 Temmuz'un, 12 Mayıs 2012'nin ve buna benzer yaşadığımız haksızlıkları ve bu haksızlıkların faillerini protesto etmek ve yüzleşmek, demokratik tepkimizi, yapacağımız basın açıklamasıyla kamuoyuna bildirmek üzere, Başkanımız Sayın Aziz Yıldırım, yöneticilerimiz, eski ve yeni sporcularımız ve herşeyden önemlisi 3 Temmuz 2011'den bu yana davamıza taraf olan büyük Fenerbahçe taraftarıyla birlikte bu akşam 19:07'de Çağlayan Adliyesi önünde olacağız.
Kamuoyunun bilgisine sunarız.
FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.04.22 12:29