Türkiye Futbol Federasyonu, Beşiktaş ve Galatasaray kulüplerinin, 2012-2013 sezonunda kendi aralarındaki maçlara misafir takım taraftarının gelmemesi konusunda vardıkları mutabakatı kendilerine ilettiğini bildirdi.
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), Beşiktaş ve Galatasaray kulüplerinin, 2012-2013 sezonunda kendi aralarındaki maçlara misafir takım taraftarının gelmemesi konusunda vardıkları mutabakatı kendilerine ilettiğini bildirdi.
TFF'den yapılan açıklamada, iki kulübün kararıyla ilgili, "Beşiktaş ve Galatasaray kulüpleri, 2012-2013 sezonunda kendi aralarında oynayacakları maçlara misafir takım taraftarının alınmayacağı konusunda mutabakata vardıklarını, Türkiye Futbol Federasyonu'na bildirdi. Bu gelişmeyi kamuoyunun bilgilerine sunarız" denildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.08.25 10:03