Fenerbahçeli futbolcular, UEFA'nın sarı lacivertli kulübe verdiği Avrupa kupalarından men cezası üzerine harekete geçti.
Fenerbahçe'nin Avrupa'dan 2 yıl men edilmesini değerlendiren sarı-lacıvertli futbolcular, UEFA'ya mektup yazacaklarını açıkladı. Futbolculardan Emre ve Volkan, CAS sürecinden ümitli olmadıklarını söylediler.
UEFA Tahkim Kurulu'nun Fenerbahçe'nin Avrupa'dan 2 yıl men edilmesiyle ilgili kararı onamasının ardından sarı-lacıvertli futbolcular Kuyt, Emre Belözoğlu ve Volkan Demirel basın toplantısı düzenledi.
Karara tepki gösteren Kuyt, "Böyle bir takıma ve taraftara bunun yapılmasını sindirmek mümkün değil. Hepimizin kafasında UEFA ile ilgili soru işaretleri oluştu" diye konuştu.
Kuyt, ilk cezayı anlamadan daha ağır bir ceza verildiğini ifade etti.
UEFA'YA MEKTUP
Emre Belözoğlu, konuyla ilgili olarak UEFA ve basına mektup yazmacaklarını da açıkladı.
Belözoğlu, "Hukukta her verilen karar doğru değil. Bu süreç devam edecek. CAS'tan çok ümitli değilim" dedi.
Fenerbahçe'nin yalnızlığa terk edildiğini savunan Belözoğlu, "Sanki sadece Fenerbahçe kirli" şeklinde konuştu.
Belözoğlu, "dünyadaki Türk futbolu algısının doğru yönetilmediğini düşündüğünü" de kaydetti.
Fenerbahçe'nin temiz olduğunu söyleyen Belözoğlu, "Biz temiz olduğumuzu biliyoruz. Başkalarına suç atarak kendimizi aklamıyoruz" dedi.
VOLKAN: KARARA SAYGI DUYMUYORUM
Volkan Demirel, "Neden dolayı ceza alıyoruz, bunu bilmiyoruz. Tapelerden bizim anladığımız yok" dedi.
Bir futbolcu olarak UEFA'ya saygı duyduğunu belirten Demiral, "UEFA'nın verdiği karara saygı duymuyorum" dedi.
Volkan da Emre gibi CAS'taki süreçten ümitli olmadığını da dile getirdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.16 17:32