Geçtiğimiz aylarda birbirleriyle sıkı bir tartışmaya giren Fazıl Say ve Nihat Doğan arasındaki buzlar eriyor mu?
Fazıl Say, Nihat Doğan'ın Twitter'da yazdığı bazı cümleleri Retweet yaptı. Doğan ise Twitter sayfasına girdiğinde bunu görünce şaşırdığını söyledi.
En son ikilinin arasında ilginç bir diyalog daha gerçekleşmişti. Say, Türkiye'yi terk edip Japonya'ya yerleşeceğini söylemişti. Doğan da Say'a Twitter'da, "Ateist klavyeci Fazıl Say, ülkeyi terk ediyormuş. Gitme Fazıl, özür dilerim senden, yapma etme. Sen yokken ben kime güler, kiminle makara yaparım" mesajını yazmıştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2012.05.01 14:46