Galatasaray Başkanı Ünal Aysal, Fatih Terim'in Galatasaray'dan para için gittiğini söyledi.
\"ÜnalMaraton.com.tr'de yer alan habere göre; Fatih Terim'in Milli Takım'la sözleşme imzalamasının ardından Ünal Aysal, "Ben bunu söylediğimde bana kimse inanmıyordu ancak Fatih Terim para için gitti. Galatasaray'da yıllık 3 Milyon Euro kazanıyordu Milli Takım'da primlerle birlikte 5 Milyon Euro alacak. Bunu herkes bilmeli Fatih Terim, Galatasaray'dan para için ayrılmıştır." dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.17 19:01