Barcelona'nın yıldız oyuncusu, Arjantinli teknik adamın rotasyon sisteminden hoşlanmadığını belirtti, ancak bunun faydasını ileride göreceklerini söyledi.
Barcelona'da beklenen seviyeye bir türlü gelemeyen Cesc Fabregas, takımın yeni teknik patronu Gerardo Martino'nun rotasyon sisteminden pek memnun değil.
Yıldız oyuncu 4-0'lık Rayo Vallecano zaferinin ardından yaptığı açıklamada, "Hocamız görünüşe göre bu rotasyon kuralını herkese uyguluyor, hatta en iyilere bile. Her maç oyunda olmak isteyen bizlerin hoşuna gitmiyor tabii, ama bence bu çok akıllıca bir yaklaşım ve bunun meyvelerini ileride toplayacağız." dedi.
Barcelona tam 317 maçtan sonra ilk defa topun genel hakimiyetini rakibine kaptırdı. Bu konu hakkında da konuşan Fabregas, "Zorlu maçlar kazanıyoruz ve bu sebeple mutluyuz. Rakiplerimizin korkusu yok, bize büyük baskı kuruyorlar ve iyi oynuyorlar. İkinci yarı daha çok yoruldular ve biz de bunu lehimize çevirdik. Ama Vallecano'ya karşı kazanmak her zaman için zor, güçlü bir rakipler." ifadelerini kullandı.
Farklı taktikler denediklerini de sözlerine ekleyen Cesc, "Futbol böyle işte. Küçük bir sahada size baskı kuran bir rakibe karşı oynuyorsanız böyle varyasyonlar ortaya çıkıyor. Hocamızla bunları çalışıyoruz." diye konuştu.
Fabregas 4-0'lık Vallecano galibiyetinde son golü atmıştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.23 12:11