Porto ile 2019'a kadar sözleşmesi olan Fabiano, "Kalmak istiyorum" dedi.
Sarı-lacivertli takımda kaleci Fabiano Riberio Türkiye'de ve Fenerbahçe'de çok mutlu olduğunu ve gelecek yıllarda da kalmak istedğini söyledi. Porto ile2019 yılına kadar sözleşmesi olan Fabiano, "Geldiğimde bir uyum süreci yaşadım. Ancak şu anda bu F.Bahçe'nin bir parçası gibi hissediyorum.Lokomotiv Moskova maçı tek kelimeyle mükemmeldi" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.02.19 12:00