Fenerbahçe Kulübü, Beşiktaş Onursal Başkanı Süleyman Seba'ya geçmiş olsun mesajı gönderdi.
Sarı-lacivertlilerin resmi internet sitesinde yapılan açıklamada, "GATA'da tedavi görmekte olan Beşiktaş Kulübü Onursal Başkanı Sayın Süleyman Seba'ya geçmiş olsun der; bir an önce sağlığına kavuşmasını dileriz" denildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.21 16:03