Yeşim Salkım'dan evlilik konusunda çarpıcı açıklama.
Kısa süre önce beşinci eşi Hakan Eratik'ten boşanan şarkıcı Yeşim Salkım, "Evlilik insan doğasına tamamen aykırı ve insana yapılmış en en büyük haksızlık. Ben çok acı çektim halen de çekiyorum. Kolay mı 96 yılından beri, 2015 yılındayız, bir mücadelenin içindeyim ben. Evlenmeler, boşanmalar.. Her boşanma bir kanseri yenmek kadar güç bir şeymiş" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2015.08.24 12:07