Spor Toto Süper Lig'in 27. haftasında Galatasaray ile karşılaşacak Eskişehirspor, maçın hazırlıklarına yarın başlayacak.
Eskişehirspor Teknik Direktörü Samet Aybaba, geçen hafta ligde yaptıkları ve 0-0 berabere kaldıkları Kayserispor maçının ardından futbolcularına üç günlük izin verdi.
Siyah-kırmızılılar, yarın Vali Hanefi Demirkol Tesisleri'nde bir araya gelerek, 2 Nisan Cumartesi günü sahalarında yapacakları Galatasaray maçının hazırlıklarının startını verecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.21 12:15