Eski Bursa Vali'si Yakup Canbolat sosyal medya hesabından veda mesajı paylaştı.
Eski Bursa Vali'si Yakup Canbolat, "Aziz Bursalı Hemşehrilerim; 10 Ağustos 2023 tarihinde Sayın Cumhurbaşkanımızın tensipleriyle Aydın Valiliğine atanmış bulunmaktayım. 7 Kasım 2018 tarihinde başladığım Bursa Valiliği görevini, bugüne kadar büyük bir onurla ve sizlerin yakın ilgi, destek ve sevgisini hep yanımda hissederek yürüttüm.
Kültür tarihimizde çok önemli bir yere sahip olan, Osmanlı'nın ilk altı padişahını bağrında barındıran, Valisi olmaktan büyük bir gurur ve onur duyduğum Osmanlı Dibacesi bu aziz şehre 5 yıla yakın bir süredir istekle, onurla ve gururla hizmet ettim.
Mülki İdare Amirliği mesleğine başladığım yıldan bugüne kadar "İnsanı yaşat ki devlet yaşasın" anlayışından hareketle tüm kamu görevlisi arkadaşlarım, yerel yönetimler ve saygı değer Bursa halkıyla büyük bir dayanışma, yardımlaşma ve gönül birliği içerisinde, adaletli ve hakkaniyetli bir şekilde sevgi, hoşgörü ve tarafsızlıkla vazifemizi yerine getirmeye gayret ettik. Çalışmalarımızı yürütürken kanun ve hukuk çerçevesinde, çözümünde sonuç odaklı, karşılıklı saygı, iş birliği ve koordinasyon içerisinde hizmet etmeye gayret ettik.
Bugün itibariyle Valisi olmaktan gurur duyduğum Bursa'dan ayrılıyorum. Bizleri bu göreve layık gören başta Sayın Cumhurbaşkanımız olmak üzere İçişleri Bakanımıza şükranlarımı sunuyorum. Tüm Bursalı hemşerilerime arz-ı veda ederken, herkesten hakkını helal etmesini diliyor, sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
Allaha emanet olunuz" dedi.
Vali @YakupCanbolat, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş'a Veda Ziyaretinde Bulundu. pic.twitter.com/iiEqR9uwoy
-- T.C. Bursa Valiliği (@BursaValiligi) August 15, 2023
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2023.08.15 10:02