Eskişehirspor'un başarılı kaptanı Sezgin Coşkun, dün yapılan antrenmanda tekrar sakatlandı ve bir 6 ay daha sahalardan uzak kalacak!
Siyah-kırmızılarda dün sakatlanarak antrenmanı yarıda bırakan kaptan Sezgin Coşkun'dan kötü haber geldi. Eskişehirspor Kulübü Doktoru Mehmet Ali Armağan, Ajansspor'a yaptığı açıklamada, "Futbolcumuzun çapraz bağları tekrar kopmuştur. İstanbul'a kontroller için gidecek ve ardından bir ameliyat daha geçirecek. Ne yazık ki 6 ay sahalardan uzak kalacak" ifadelerini kullandı.
AJANSSPOR
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.07.18 14:32