Fenerbahçe Teknik Direktörü Ersun Yanal, Aziz Yıldırım'ın yeniden başkan seçilmesinin ardından bir mesaj yayınladı.
Fenerbahçe'nin çalıştırıcısı Ersun Yanal, bugün yapılan seçimde bir kez daha başkanlığa seçilen Aziz Yıldırım'ı kutladı.
Yanal, Twitter hesabından yaptığı açıklamada, "Fenerbahçe'ye yakışan bir seçim olmuştur, başkanımız Aziz Yıldırım'ı kutluyorum." ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.04 08:47