Fenerbahçe Teknik Direktörü Ersun Yanal'a, kontrol amaçlı anjiyo yapıldı.
Sarı-lacivertli kulübün resmi internet sitesinden yapılan açıklamada, "Teknik Direktörümüz Sayın Ersun Yanal'a, Memorial Hastanesi'nde kontrol amaçlı anjiyo yapılmıştır. Anjiyo işlemi sırasında doktorların tavsiyesiyle kendisine stent takılmıştır. Sağlık durumu iyi olan Teknik Direktörümüz, Pazar günü oynanacak olan Fenerbahçe-Galatasaray derbisinde takımımızın başında olacaktır. Teknik Direktörümüz Sayın Ersun Yanal'a ve ailesine geçmiş olsun dileklerimizi iletiriz" denildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.08 16:07