Gana Milli Takım Teknik Direktörü Kwesi Appiah, kaybettikleri ABD maçının ardından görüşlerini bildirdi.
Gana'nın ABD'yle oynadığı ve 1-2 kaybetti karşılaşmanın ardından Gana Milli Takım Teknik Direktörü Kwesi Appiah karşılaşmayı değerlendirdi.
Appiah yaptığı açıklamada "Yediğimiz erken gol bize problem yarattı, anlık bir konsantrasyon eksikliği dakikalara mal oldu. Genel anlamda topa sahip olan taraftık ve birçok pozisyon hazırlamaya çalıştık, ancak sonucu ABD aldı." dedi.
Appiah grupta oynayacakları diğer karşılaşmalarla ilgili olarakta "Bu gruptan çıkmak kolay olmayacak, ancak elimizden geleni yapacağız. Rakibimiz Almanya ve onlara karşı iyi bir oyun sergileyeceğiz." dedi.
Gana, Almanya Portekiz ve ABD'yle aynı grupta yer alıyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.06.17 11:32