Bursada Bugün Genel Yayın Yönetmeni Aysın Komitgan ve Köşe Yazarı Hasan Boztürk'ün sunduğu 'Biz Bize' programının konuğu Cumhuriyet Halk Partisi Osmangazi Belediye Başkan Adayı Erkan Aydın oldu. Aydın, "Dert çok, sıkıntı çok, ilgilenen hiç yok" dedi.
HABER MERKEZİ / BURSADA BUGÜN
Bursada Bugün Genel Yayın Yönetmeni Aysın Komitgan ve Köşe Yazarı Hasan Boztürk'ün sunduğu 'Biz Bize' programının konuğu Cumhuriyet Halk Partisi Osmangazi Belediye Başkan Adayı Erkan Aydın oldu.
Sözlerine sert bir şekilde eleştiriyle başlayan Aydın, 'Osmangazi'de 15 yıldır hiçbir şey yapmayan bir adam görüyorum' ifadesini kullandı.
CHP Osmangazi Belediye Başkan Adayı Erkan Aydın'ın konuşmalarından satır başları ise şöyle;
''ÇEKİRGE'YE HİÇBİR ŞEY YAPILMAMIŞ''
Geçenlerde Çekirge muhtarını ziyaret ettim bana daha önce 10 seneden beri belediye başkanının ziyarete gelmediğini söyledi. Çekirge'ye hiçbir şey yapılmamış göreve geldiğimizde her 3 ayda bir muhtarlarımızla toplanıp sorunlarını dinleyeceğiz.
"İNSANLAR KARARINI YÜZDE 95 ORANINDA VERDİ"
Değişim istiyoruz diyoruz, değişimi henüz sahadayken görüyoruz. İnsanlar kararını yüzde 95 oranında verdi ama gerek iktidarın baskısından korkarak, gerek kamu kurumlarında belediyede eşi dostu akrabası çalıştığı için rengini belli edemiyor. O yüzden bu sebeple ben 2 hafta sonra Bursa ve Osmangazi'de değişimin olacağına inanıyorum, gözlemimiz bu yönde geçen 2 seçimden sonra bu farkı net bir şekilde görüyoruz.
''İSRAFI KESECEĞİZ''
Göreve geldiğimizde mevcut bütçeyle devam edeceğiz, ancak israfı keseceğiz İBB bunu 5 yılda yaptı. İsrafı kestiğimizde Osmangazi için yapılacak çok şeyler olacak, benim mega projelerim var rüyamda gördüm demeyeceğiz vatandaşa faydası olmayan bir proje yapmayacağız çünkü bu mevcut bütçede herkesin hakkı var, kimsenin hakkına girmeyeceğiz.
''GENÇLERİMİZİN ELİNDEN TUTACAĞIZ''
Osmangazi'nin en büyük problemlerinden biri madde. Hangi vatandaşımızın derdini dinlesek her 5 kişiden 1'i maddeden uyuşturucudan şikâyetçi, bunun için futbolundan yüzmesine kadar amatör sporlara yöneleceğiz.
Tesis, malzeme desteği ve ulaşım imkânları sağlayacağız. Faydalı muhalefet olarak Osmangazi Belediyesi spor kulüplerine 30 bin lira vermiş, daha iktidar olmadan isteklerimizi gerçekleştiriyoruz''.
''MEGA PROJEMİZ VATANDAŞIN MUTLULUĞU''
Bunun en büyük örneğini Ankara'da Mansur Yavaş yaptı, her şeyi herkesin gözünün önünde yapıp vatandaşın her zaman yanında oldu. Bizimde asıl amacımız bu biz bunu yaptıktan sonra kimsenin neden şunu yapmadın, neden bunu yapmadın demesine gerek kalmayacak hiçbir şeyi israf etmeyeceğiz''.
''Kahveleri gezdiğimizde ciddi bir boşluk gördük geçen gittiğimiz 4 kahvenin 3'ü kapanmış, bunu muhtarımıza sorduğumda çayın 7,5 lira olduğunu söyledi. 55 yaş üstü insanlarımıza çayın, kahvenin ücretsiz olacağı orada hobi edinebilecekleri sosyalleşebilecekleri alanlar yapacağız.
"SIĞINMACI PROBLEMİ EN ÇOK ALTIPARMAK'TA VE ÇARŞAMBA'DA VAR"
Sığınmacı problemi en çok Altıparmak'ta ve Çarşamba'da var, biz buraları da ziyaret ettik Çarşamba'da bir dükkânı gezmeye kalktığımızda yüzde 80'i başkanım orası Suriyelinin dediler. Çarşamba ve Altıparmak'ta bir kentsel dönüşüm sorunu var, bu kentsel dönüşümü yaptığımızda sığınmacılarla ilgili sorunun kalkacağını düşünüyorum bu biraz daha Ankara'ya bağlı ama artık Suriye'de savaş yok herkes kendi doğduğu yere giderse daha mutlu oluruz.
''MUSTAFA DÜNDAR'A GÜZEL BİR EMEKLİLİK TAVSİYE EDİYORUZ''
AK Parti'nin ihlal etmiş olduğu 3 dönem kuralını biz uygulayacağız, süremiz dolduğunda güzel bir Osmangazi bırakacağız. Bunun için talibiz rakibimiz zaten 3 dönem yaptı ona da emeklilik tavsiye ediyoruz ve iktidara gelince hiç kimsenin ekmeğiyle oynamayacağız.
Bursa Bölge, 2024.03.15 13:36