Cumhurbaşkanı Erdoğan, Suudi Veliaht Prens Muhammed bin Selman'la telefonda görüştü.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Suudi Arabistan tarafından gelen talep üzerine Veliaht Prens Muhammed bin Selman'la telefonda görüştü.
Görüşmede cinayetin aydınlatılması için ortak çalışması vurgusu yapıldı.
Suudi Arabistan Veliaht Prens Muhammed bin Selman, Kaşıkçı cinayetiyle ilgili önemli açıklamalarda bulundu. Selman, Kaşıkçı cinayetinde sonuca ulaşmak için Türk hükümetiyle çalıştıklarını belirterek, "Cinayette tüm sorumlular cezalandırılacak. Kaşıkçı cinayeti çok acı ve haksız. Türkiye ile aramızı bozamayacaksınız" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2018.10.24 17:29