Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Filistin Devlet Başkanı Mahmut Abbas ile bir araya geldi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Beylerbeyi Sarayı'nda İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) Olağanüstü İslam Zirvesi'ne katılmak üzere İstanbul'a gelen Filistin Devlet Başkanı Mahmut Abbas ile bir araya geldi.
Basına kapalı olarak gerçekleşen Erdoğan-Abbas görüşmesi yaklaşık 1 saat sürdü. Saat 21.00'de sona eren görüşmeye ilişkin açıklama yapılmadı. Erdoğan, daha sonra Kısıklı'daki evine geçti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2017.12.12 19:45