Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Ramazan ayının ilk orucunu sürpriz bir davette açtığı öğrenildi.
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Ramazan ayının ilk orucunu sürpriz bir davette açtığı öğrenildi. Erdoğan, önceki gün Başbakanlık Resmi Konutu'ndan çözüm süreci ile anayasanın ele alındığı kurmaylarıyla gerçekleştirdiği toplantının ardından, ilk orucu açmak için ayrıldı. Erdoğan'ın davetli olduğu Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr.Mehmet Görmez'in evine gittiği bildirildi. Geçtiğimiz yılda da ilk iftarını Başkan Görmez ile yaptığı kaydedilen Başbakan'ın bir süre Görmez'in evinde sohbet ettikten sonra ayrıldığı ifade edildi.
AKŞAM
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2013.07.11 11:09