Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, "Musul'daki rehinelerin sağlık durumlarıyla ilgili bir sıkıntı yok" diye konuştu.
Başbakan Tayyip Erdoğan, IŞİD'in kaçırdığı konsolosluk ve şoförlerle ilgili girişimlerin devam ettiğini belirtti.
Başbakan Erdoğan, uluslararası boyutu olan olayla ilgili birçok ülke ile görüşme yaptıklarını vurgulayarak İran'la da görüşmelerin sürdürüldüğünü açıkladı.
BİDEN'LA GÖRÜŞÜYORUM ÇÜNKÜ...
ABD Başkanı Obama'nın kendisinin telefonlarına çıkmadığı iddialarına ise "Ben Biden ile görüşüyorum çünkü Irak dosyasıyla o ilgileniyor. Ama medyada başka yorumlar yapılıyor" yanıtını verdi.
Trabzon dönüşü geniş kapsamlı bir toplantı yapılacağını belirten Erdoğan, "Merak edecek bir durum yok sağlıkları gayet iyi durumda" dedi.
Türkmenler'in yoğun yaşadığı Telafer'e IŞİD'in kuşatmasıyla ilgili endişeli olduğunu dile getirdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2014.06.15 14:20