Endonezya'nın Bandung kentinde Astanaanyar polis merkezine gerçekleştirilen bombalı intihar saldırısı sonrası 2 kişi hayatını kaybetti.
Hızla karakolun girişine doğru koşan şahıs, üzerindeki bombayı patlatarak kendini havaya uçurdu. Batı Java Polis Sözcüsü İbrahim Tompo, gazetecilere yaptığı açıklamada, saldırıda 1 polis memurunun hayatını kaybettiğini, aralarında 1 sivilin de bulunduğu 8 kişinin yaralandığını bildirdi.
Olayın hemen ardından amatör kameralara yansıyan görüntülerde, karakolun bahçesinden dumanlar yükseldiği, çevredekilerin panik yaşadığı görüldü.
Bandung polisinin olayla ilgili başlatılan soruşturmada, terörle mücadele birimiyle çalıştığı aktarıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2022.12.07 08:53